Dün Bugün Yarın … Güncel Durum …

(Yazım Draft da kalmış 😦  )

Dikkat ! Bu yazı dünü , bugünü ve yarını içermektedir. Yani uzun olacaktır 🙂

4 Şubat Perşembe günü uzun süredir de olumlu olacağını düşündüğümüz hatta neredeyse kesin gözüyle baktığımız bir işin bozulduğunu ve aynı kesinlikle artık olmayacağını öğrendik.  Üzüldük mü ? Evet. Yıkıldık mı ? Hayır . Ama şunu anladık ki biz epey bel bağlamış bu olasılığa hal böyle olunca güncel durumumuz da tepetaklak oldu !

  • En güzel çıkarılan ders ; hiçbir şeye olmadan kesin gözüyle bakma , bel bağlama !

Önceki gün yani 3 Şubat Çarşamba günü meet up a katıldım. Tamamen pratik amaçlı , saat 10:00-11:30 arası herkesin katılabileceği. İnsanlarla tanışmak güzel ama şunu da fark ettim ki ben hep dinleyen tarafım konuşmaktan neden çekiniyorum henüz çözemedim inşallah bir gün çözeceğim …Meetup da çok şirin bir kızla tanıştım Maria. 2,5 yıldır buradalarmış , sohbet ederken sorun yok meetup sonrası , eşimde bize katılarak birer kahve içtik bolca sohbet ettik haftaya cumartesi (13 Şubat) evlerine davet etti kısmetse gideceğiz. Şu sıralar düğün hazırlıkları içindeymiş. Ee neden bahsettim bundan nereye bağlayacağım ? Kesin gene ingilizceme bağlayacağımdır 🙂 Kahve içip sohbet ederken daha önce iş için mesajlaştığım birinden mesaj aldım. Hala iş arayıp aramadığıma yönelik, aramaz olur muyum ? Gün sonunda aradı kısaca soru cevap yaptık ve ertesi gün yani 4 Şubat için 2 saatlik denemeye çağırıldım. Cafenin sahibi İrlandalıymış. Ben deniz ne yapar? Nasıl konuşacağım derdine düşer 🙂 🙂 🙂

Perşembe günü saat 09:00-11:00 arası deneme yaptık. Anlamada , dinlemede her zaman ki gibi sorun yok bakalım inşallah kıracağım şu lanet şeytanın bacağını 🙂 Gelecek Pazartesiden Çarşambaya tam zamanlı deneneceğim ama bence işe alındım. Part time ama ben 2 ay tatil döneminde olduğumdan şansımı zorlayıp full time isteyeceğim. Ne demişler isteyenin bir yüzü 🙂 Yaşayıp göreceğiz … ( pek kullanır olduk bu cümleyi , bana uymasa da )

Dün de eşimin arkadaşlarıyla görüştük , karga kahvaltısını etmeden buluştuk. Lanecove diye bir yerde müthiş bir yer 🙂 BBQ yaptık sonra doğa yürüyüşü ve ardından adını hatırlamadığım ve bilmediğim bir beach e ( sorup güncelleme yapacağım) . Kumsalda mavi deniz anası türünden bir şey vardı Çok tehlikeliymiş üzerine basarsan yaa dokunursan kaşıntı ve kabarma yapıyormuş. Kumsalda yürümesine karar verdiğim kızım doğru kucağa 🙂  sonrasında bir cafeye geçtik ben birşeyler içtim, kızım kalamar yedi ( Nerde bizim Takanik kalamarı ) sonra çikolata şelalesi , müthişti. ( Ne olacak bu kilolar?) Sohbet muhabbet güzel saatlerdi hatta kendimizi bir an İstanbulda gibi hissettik, doping oldu. Akşam bize geçtik. Güncel durumumuzun fizibilitesini yaptık, seçeneklerimizi konuştuk, çıkar yollar aradık.

Şimdilik iç açıcı olmayan seçeneklere sahip olduğumuzdan yazmak istemiyorum. İlerleyen günlerde durumumuzda pozitif gelişmeler olduğunda neydik ne olduk yazısı ekleyebilirim.

 

Görüşmek Dileğiyle,

Sevgi ve Sağlıkla…

 

 

Bu yazı Avustralya içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın